Správa bytů
Zabýváme se kompletní správou bytů na území Prahy 12. Našim klientům nabízíme profesionální služby v oblasti technické i administrativní správy nemovitostí. Zajišťujeme pravidelnou údržbu objektů, revize a opravy technických zařízení, vedení účetnictví a evidence nájemníků, vyúčtování služeb i komunikaci s úřady. Postaráme se o bezproblémový chod vašich objektů – od drobných oprav až po řešení havarijních situací. Naše služby přizpůsobujeme potřebám jednotlivých vlastníků, společenství vlastníků jednotek (SVJ) nebo družstev, a dbáme na transparentnost, spolehlivost a rychlé jednání.
Máte dotaz?
Pokud máte zájem o naše bytové služby, napište nám.
Žádost o pronájem městského bytu
Písemná žádost se podává na úřad Městské části Praha 12 (tedy nikoliv na SBO). Zde je posouzena oprávněnost žádosti a případné přidělení městského bytu. Veškeré informace k žádostem o přidělení městského bytu podává úřad Městské části Praha 12. Na základě rozhodnutí Rady MČ Praha 12 správa bytových objektů sepíše s vybraným nájemcem nájemní smlouvu a předá bytovou jednotku.
Žádost o opravu
Žádost o opravu se podává elektronickou formou na kontakt bytové správy, případně osobně v úředních hodinách.